Hedef Kitlesi : İlköğretim 1. 2. 3.Sınıf
Ders:
Matematik
Kazanımlar:
Nesneleri ayrıt eder.
Dört işlem kullanır.
Nesneleri ayrıt eder.
Dört işlem kullanır.
El ve göz
koordinasyonu gelişir.
Problem çözer.
Problem çözer.
Konu: Dört işlem ve problem çözme
Oyun Türü: Zeka, Macera
Oyunun geliştirileceği araçlar: Scratch
Oyunun Adı: Ye ve Bil
Oyunun Senaryosu : Oyun 2 seviyeden oluşuyor. İlk
önce karşısına çıkan balıkları yiyerek bir
sonraki seviyeye yükselir. Yeteri kadar balık yediği zaman oyundaki karakterin
de oyuncuyu yönlendirmesi sonucu dört tane dört işlem sorusunu doğru
cevaplayarak oyunu bitirir eğer sorulardan bir tanesi yanlış cevaplarsa 1. Seviyeye
yani balık bölümüne tekrar döner.
Oyunun amacı
:
Dört işlem yapma ve problem çözme.
Dört işlem yapma ve problem çözme.
Kurallar:
Oyunda süre
yoktur. Sınırsızdır.
Yediği her balık 1 puan getirir.
Bildiği her soru 1 puan getirir.
Yanlış cevap verilirse 1. Seviyeye tekrar döner.
Bildiği her soru 1 puan getirir.
Yanlış cevap verilirse 1. Seviyeye tekrar döner.
Toplamda 10
puan topladığı zaman “Çok başarılısın” geribildirimi verilir ve oyun biter.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder