Eğitsel Oyun Senaryosu

Eğitsel Oyun Senaryosu


Hedef Kitlesi : İlköğretim 1. 2. 3.Sınıf

Ders: Matematik

Kazanımlar:
Nesneleri ayrıt eder.
Dört işlem kullanır.
El ve göz koordinasyonu gelişir.
Problem çözer.

Konu: Dört işlem ve problem çözme

Oyun Türü: Zeka, Macera

Oyunun geliştirileceği araçlar: Scratch

Oyunun Adı: Ye ve Bil

Oyunun Senaryosu : Oyun 2 seviyeden oluşuyor. İlk önce karşısına çıkan balıkları yiyerek bir  sonraki seviyeye yükselir. Yeteri kadar balık yediği zaman oyundaki karakterin de oyuncuyu yönlendirmesi sonucu dört tane dört işlem sorusunu doğru cevaplayarak oyunu bitirir eğer sorulardan bir tanesi yanlış cevaplarsa 1. Seviyeye yani balık bölümüne tekrar döner.

Oyunun amacı :
Dört işlem yapma ve problem çözme.

Kurallar:
Oyunda süre yoktur. Sınırsızdır.
Yediği her balık 1 puan getirir.
Bildiği her soru 1 puan getirir.
Yanlış cevap verilirse 1. Seviyeye tekrar döner.

Toplamda 10 puan topladığı zaman “Çok başarılısın” geribildirimi verilir ve oyun biter.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder